Tuesday, May 09, 2006

Mimpi oh mimpi...

Semalam mimpi satu orang tu!
Adakah dia juga mimpikan aku?
Aku tak tahu kenapa mimpi itu datang
Aku rindu ke? Dia rindu ke?
Kami sama-sama rindu???????
Aku tak tahu! Aku tak tahu....
Yang pasti dah lama tak bertemu
Mestilah ada yang merindu.
oh sungguh syahdu.

(p/s I called but ...)

*****
Maybe aku tengok banyak sangat drama minggu ini.. last nite cite Syair untuk Najihah.. scene dimana akhirnya Hakimi propose ala-ala kat si Ann. Lepas tu Si Najihah yang coma sedar.. Anyway cara si Hakimi ni cakap memang off sikit (esp time dia cakap dengan Ann), jenis lelaki yang mengada .... this remind me of cara si Zeo talks (eh dah lari topik ni...)

Anyway... malam tu mimpi pulak satu orang tu.. kira sweet dream la.(bukan mimpi Zeo la).

****
Minggu lepas, mimpi tengok Siti kawin ngan Datuk K... kenapa ye? sebab the day before dok baca article baca album transkripsi. how no 11 was significant to her.... And aku ada cakap, entah entah nanti dia kawin on 11/11 ...

Talk about siti norhaliza punya jodoh... Teringat lak theory Pitt yang tak berapa cerdik! (Pitt yang ala-ala brad pitt tu leee) .. Mamat ni kata Siti akan kawin dengan Doctor saje? HUH!!!

Me: What?... how you arrive to that conclusion?

Pitt: Siti ni pemalu orangnya.. nanti kalau dia beranak, dia mesti tak nak orang lain yang sentuh dia... kecuali suami dia...

Me: ????? Pitt banyak lagi dr pempuan..

Pitt: Nanti ada orang video type la blablabla..

Moral of the story then.. sapa nak kawin dengan siti norhaliza, kena buat gynae la..
itu pun kalau theory si Pitt tu betul..

1 comment:

Anonymous said...

woiii...lu mimpi wa ka?? ha ha ha.....dream on....

wa pun tertengok jugak cerita najihah tu masa dok flip flop flip flop the channel...mat tu, sumpah superficial and pelastik habis-habisan.....tak larat nak tengok cerita selow and penuh dengan kepelsuan..kalao nak tengok kepelsuan, baik wa dok kat opis - penuh orang pelsu termasuk wa...ha ha ha