Monday, December 12, 2005

Mamat Perasan

Kat ofis ni ada satu mamat yang perasan diri dia macho.... First meeting baru-baru ni aku tak sempat nak observe kemachoannya sebab aku tengah gelabah nak buat budget... Dah tu berpeluh-peluh. Mamat ni tengok gue, gue senyum ala ikhlas tak ikhlas aje la...

Second meeting, batu gue perasan lak mamat ni ek semacam aje...Rupa nampak ganas..brutal.. Control macho giler. Konon dia cool la, dengan sun glasses on 24 jam... ish! ish! Naik cuak aku menengoknya strutting his stuff.. Confirm.. satu mamat perasan.

Tapi tersentuh jugak hati ni sebab ingatkan dia ek lebih-lebih aje.... sampai aku takut nak cakap dengan dia. Ghupanya prihatin gak mamat ni, gue mintak sth. kat someone, staff tu kata tak de. Jauh gak jarak dia dari tempat tu, tapi dia senyap-senyap ambik benda tu bagi aku... So terpaksala aku kat tima kacih....

So moral of the story, aku tak leh lah nak menyampah sangat kat mamat perasan ni. Can dapat kepentingan nanti... hahaha

3 comments:

Anonymous said...

ooohhh - rupanya sedari ni ingat saya perasan... aik? pakai spek hitam pun perasan ka?
- mamat tidak perasan -

-----
aku lah - kalu mamat perasan tu baca kau nya blog agaknya dia tahu tak???

hehehe
farid lagi

shilla66 said...

Hahaha dia takkan baca la blog aku.. blog aku untuk kengkawang aku je.. or memana makhluk yang tersesat dalam dunia blogging ni.. bukan mamat perasan tuh...
Aman hidup until terjumpa lagi dengan mamat perasan tu!

Anonymous said...

hehe you never know...
boss takder hari ni - so banyak ler masa nak kena buang - in surfing internet - tak senonoh betul - jumpa this one boreme.com
check it out
pehtu pi dengar music video kat virgin.net/music..
leh dengar mamat james blunt - your beautiful - FREE

ish....