Saturday, May 28, 2005

Lembaption aka tembel people

I can't stand this type of people especially if they are guys...
Lembap, tembel, slow coach .......Mintak maap banyak-banyak... kalau hensem macam brad pitt (takle hensem pun to me!) pun tapi kalau cik Mbab gue akan delete dari list hahahaha

Semalam tension sebab terpaksa deal dengan mamat yang lembab... Ramai plak tu kat sini, ishh they are dragging me down to their lembabville.... dahla cakap pun slow, jalan slow (korang perasan tak camna geng geng tembel ni jalan... badak jalan pun ada gaya!! tak larat aku nak tunggu depa jalan from point A to B), guna otak pun slow, kira semuanya serba serbi slow laaaa .... Nak digest instructions dari aku pun macamlah aku talk nuclear science dengan depa.. ish ish ish Sabar ajela sudin...

kekadang hilang sabar aku kat dema ni sampai terpikir.. ada gak minah yang minat ngan mat slow macam ni.... Err ok ok jodoh pertemuan di tangan tuhan hahahaha Mungkin ada benda lain yang depa buat slow yang menarik minat pempuan tu aku tak tahu la .. muahaahaaaaaa

Anyway saje nak mereleasekan tension .......
Dear god, please protect me from these people and don't let me be one!!!

No comments: